torstai 7. kesäkuuta 2012

Aamu 1

Nyt nukuin koko yön sängyssä, jeij. Ensimmäinen haaste suoritettu. Haha. Tänään olisi sitten mielenterveystoimistoon aika tuossa 10.00. Saas nähä miten siellä käy! Sen mä tiiän, että mun täytyy mennä ensi viikolla verikokeisiin jne. Pissatestiki pitää antaa... Mutta ei ne siit mitään löydä, joten ei mulla oo mitään sitä vastaan. Kattelin illalla tätä ihmeen bloggeria ja tulin siihen tulokseen, etten osaa käyttää tätä. :D Täytynee siis kultsilta hieman udella neuvoja! Olen aloittanut päiväkirjan pidon myös paperille. Jotain muutakin tekemistä kuin hillua netissä päivät pitkät. Tänään on siis 8.6. ja luulin saavani rahaa finnpanelilta, mutta näyttää pahasti siltä etten saa. Ainakaan tililleni ei ole mitään tullut. No joo, kai se tulee jos on tullakseen. Ahaa, Sannilla soittaakin kohta kello, laitettiin soimaan klo 8 ja tottakai mää taas heräsin tunnin ennemmin... No joo onneks oon sellainen, että menen aikaisin nukkumaan niin saa tämän rytmin oikein. Eilen tosin ja toissapäivänäkin tuli valvottua, mutta silti en tarvinnut unta kuin korkeintaan 6h. No mutta, tää nyt tästä, palailen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti